Eerste dagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rowandrost - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van rowandrost - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg

21 Augustus 2015 | Indonesië, Ubud

Hier dan mijn eerste blog.

Maandag was het dan zo ver, een droom die eindelijk uitkomt.
Door een heel afscheidscomité werd ik uitgezwaaid. Na een vlucht van 18 uur aangekomen in Den Passar, hier werden wij opgewacht door de driver van de school.
Het was nog een uur rijden naar de homestay waar ik de komende 5 maanden zal verblijven.
Aangekomen bij Gusti homestay werden wij opgevangen door een meisje van de school met water en koekjes.

Na de eerste nacht weinig geslapen te hebben (jetlag denk ik...) hadden we s'ochtends afgesproken met iemand van de stichting om een aantal dingen door te nemen. Zo is mijn scooter geregeld en heb ik een Indonesisch nummer, om contact te hebben met locals hier.

S'middags hebben wij met de scooter door Ubud gereden. Aangekomen op de mainstreet herkende ik gelijk alles, dit voelde heel vertrouwd.

Donderdag hebben wij kennisgemaakt op de school met de teachers en een aantal kinderen. De teachers zijn ontzettend aardig en nu ik bij de school ben geweest heb ik erg zin om over 1,5 week met mijn stage te beginnen.
Hierna hebben wij een rondje gereden langs de rijstvelden en kwamen wij langs een ceremonie voor een crematie. Hier heb ik even gekeken.

Morgen ( zaterdag) begint mijn vakantie. Ik ga tot dinsdag naar Kuta, dit is bij het strand. Hierna ga ik door naar de Gilli eilanden tot vrijdag of zaterdag.

Dit is in het kort wat ik in mijn eerste dagen heb gedaan. Ik begin steeds meer te wennen, alhoewel het besef er nog steeds niet is dat ik hier de aankomende 5 maanden zal verblijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2015

Maandje verder

21 Augustus 2015

Eerste dagen

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 1398

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: